• Добре дошли на страниците на mebelistite.com! Приятно сърфиранe!
  • Sys.Admin - компютри, лаптопи, принтери, сервиз

Астра конструктор

Супер,ама ще помоля и за упътване,че съм си прост дърводелец/мебелист
 
Като отвориш програмата и горе от лентата с менюта отидеш до последното - Справка и там има Съвети, Уроци.
 
Много от менютата не са активни.Вероятно е заради демо версията.Но пък може да има лек.
 
Много от менютата не са активни.Вероятно е заради демо версията.Но пък може да има лек.
Питай, ако нещо не ти е ясно.Не че аз знам всичко, ама едно време я разучавах доста...
 
Питай, ако нещо не ти е ясно. Не че аз знам всичко, ама едно време я разучавах доста...
Обясни му как да си добави материали и кантове. Дадох му примерен файл по-нагоре да го пробва , но не може да си добави нужните кантове и материали.
 
Добавя текстури в съответните папки.После отваря Файл - Справочници.Там му излизат текстурите от папките - цъка с десен бутон и от Свойства въвежда данни в прозорчето.Така трябва да си настрои материали, кантове, обков, имена на детайли , вратички....Дюбели са диблите и т.н.

А само за материали и кант може и от прозореца на библиотеката - десен бутон върху картинката - Свойстваи там пишете квото трябва...
 
Извинявай аз съм виновен , че не уточних за коя програма става въпрос. Занимавах се с конвертирането и се ошашавих :). Добавянето на материали и кантове се отнасяше за Cutting Optimization pro. Но и това ще свърши работа на нямай друг.
 
В момента нямам Cutting Optimization pro даже и портаблето не работи на уиндос 10 х64.А и гледам да ми е с по малко програми системата че тествам това -онова и не е хубаво да има много кракнат софт.
 
Разархивирай РАР файла и ще получиш Ексел файл. Отвори го и виж какви са имената на материалите .... добави си същите материали и кантове като налични в разкройващата програма и след това през разкройващата отвори ексел файла и ще получиш данни за разкрой.
 
Може и от ХМЛ, но трябва да се огледат и други варианти. Затова ми трябва проект с кантирани детайли
Благодаря ти за труда,но за мен е излишно това упражнение.Защо трябва да създавам екселска таблица и да я импортвам в разкройващата програма,като мога директно в програмата да създам склад и детайли?
 
Добавя текстури в съответните папки.После отваря Файл - Справочници.Там му излизат текстурите от папките - цъка с десен бутон и от Свойства въвежда данни в прозорчето.Така трябва да си настрои материали, кантове, обков, имена на детайли , вратички....Дюбели са диблите и т.н.

А само за материали и кант може и от прозореца на библиотеката - десен бутон върху картинката - Свойстваи там пишете квото трябва...
Благодаря,открих къде се намира(в С,Документи).Идеята ми беше аз да си създам шкафове.А иначе търся да добавя цветове,уреди,плот с гръб,настилки и др.
 
Може в материали да си добавяш всичко - пдч, фазер, мокет, тапети...Шкафове може сам да си правиш, има автоматично слагане на кант и обков.Уреди и всякакви неща може да вкараш от макса - формата на файла е Ase и трябва да помолиш някой колега да ти съхрани в този формат нужните неща...
А с детайли може да си слагаш страници, плотове, гърбове, бленди и т.н.
 
Импорт в Астра Конструктор
Вариант 1.От про100
- Преобразовываем все радиусы в кривые (в редакторе форм Pro100) на всех элементах где закругления построены радиусами.
- Удаляем 3D елементы
- Сохраняем в формат 3.62 и экспортируем в XML
- Открываем в Астра Конструктор
Вариант 2
- Делаем грабинг OpenGL проекта в .obj/или если есть конвертер конвертируем в .obj (или ищем готовые 3D объекты)
- .obj открываем в 3DMAX, редактируем что хотим - сохраняем в .ase
- Открываем в Астра Конструктор
 
Back
Горе