• Добре дошли на страниците на mebelistite.com! Приятно сърфиранe!
  • Sys.Admin - компютри, лаптопи, принтери, сервиз

Corona Renderer

  • Автор на темата YorGo
  • Започната на
Нещо не иска да се отваря картинката. Тези 90 паса не са критерий за качество. Може да са по-вече, може и да са по-малко. Рендиш докато ти хареса. Според създателите на корона всичко е настроено много добре в съотношение скорост / време. Може би има някакви проблеми по сцената. Сигурен ли си че всичко е наред по нея? Скайлайт портали, Албедо. Също така ако е зададено да се рендва голямо изображение в пиксели, което го изисква тези 360* панорами може и да отнеме по вече време за изчистване. Готовите уреди от V-ray библиотеки ли ги вземаш? С Corona Coverter ли ги вкарваш в сцената? В конвертора има опция да конвертира само селектираните обекти а не цялата сцена. Аз използвах тази опция и се получи добре
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения

Ако имаш възможност качи сцената да я поразгледаме и с каквото може ще помогнем
 
Цената ще я кача,но материалите как, те са разпилани на хиляди папки..

Готовите уреди от V-ray библиотеки ли ги вземаш?

Да и ги конвертирам както тебе.
 
Това е картинката на 360,видимо е колко е лошо качеството
 
Аз и sky портали не виждам в настройките на corona lights.По готина изглежда от В-рей но още не мога да разбера от настройките нищо., не мога да се справям.
 

Прикачени файлове

  • Pano Fani.jpg
    Pano Fani.jpg
    90.1 KB · Прегледи: 10
Отваряш си сцената и отиваа в Sawe As. Избираш най-долния ред Arhives. 3ds max сама ще намери всички текстури и ще ги събере в един архив в посочено от теб място. В Зависимост от големината на сцената това може да продължи от 1-2 секунди до по дълго време. Изчакай го.
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения

Картинката не изглежда чак толкова зле. имаш ли включен деноисинг в рендъра? Това е за шумоподтискане,
 
Заповядай.
 
Ето ти картинката в размер 2000 х 2000 рх за 36 мин + 4 мин деноисинг
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения

Това са 50 паса. Махнал съм отметката за сферична камера, за да мога да разглеждам по лесно получения резултат. Като цяло 360* панорами се рендват като се задава аспект рейшо 1:1 един вид получената картинка трябва да има квадратни размери. Стените ти на помещението бяха направени от полигони с нулева дебелина. Това един вид не е много допустимо освен ако не го изисква материала по нататък. Лицевата, видимата страна на полигоните гледаше навън, не към пмещението и ако сложиш отметка Bakface Cull, невидимата страна остава вътре в стаята .
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения

По прозорците беше сложил Корона Лайт, замених го с Корона Скайлайт портал. Не се отрази на времето за рендване. Аз промених размера на 500 х 500 и гледах примерно 30 паса за колко време и колко процента ще изчисти. В двете помещения има по един полюлей. В тях имаше по нещо дето не е наред. така и не разбрах какво. Изтрих ги и на тяхно място сложих Корона лайт сфера. Това като цяло даде най добър резултат. Лампата която е в кухнята е изключен само тавана да не го осветява защото става прегоряло петно. Хубаво е преди да почнеш да редваш всичката геометрия да я конвертираш в меш (десен бутон Conwert to > Editable Mesh) размера на файла доста пада и рендването е по леко от това не че в пъти но все пак
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения

При настройките на материалите в сцената която аз правих промяната на коефициента Албедо (Level) оказа много голямо влияние върху скороста на рендъра. Даже потърсих и скриптове да не си играя на ръка да го променям. При твоята сцена въпреки че в Албедо паса има направо червени области, когато се промени този коефициент времето се увеличава, не знам защо.
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения

е е първата настройка в материала
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения

Ще добавя и архива с новата сцена за да можеш да погледнеш
 
Ето и която аз правих. Друго, Грешките за които си писал по горе. Това са неверни пътища които Корона създава. Ако ти излезе отново такава грешка, отиваш в настройките на Корона последния роуалт където са рендър елементите и изчистваш всички пътища
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения
 
Благодаря ти много за труда, и за отделеното време за да ми помогнеш.Много добре се е получило, сега ще пробвам с твоя архив. при мене рендването няма как да стане за 40мин. Най малко 2 часа. И за това не обръщам голямо внимание за времето,защото всеки път различно се получава, лаптопа ми не е мощна машина. Имам само 2 въпроса.

При настройките на материалите в сцената която аз правих промяната на коефициента Албедо (Level) оказа много голямо влияние върху скороста на рендъра.
Тази настройка за какво служи? Аз си мислях нещо за цвета.но то се оказва,че е за нещо друго.


Грешките за които си писал по горе. Това са неверни пътища които Корона създава. Ако ти излезе отново такава грешка, отиваш в настройките на Корона последния роуалт където са рендър елементите и изчистваш всички пътища

За кои грешки става дума? Тези филтри аз съм ги ги сложил за light mix'са. Но не и тези които си показал на снимката, моите бяха само за слетлини.Тука пък виждам и environment,

За пътищата бях питал за vray моделите,където трябва да посочя всеки път подпапките на материалите...

Нещо друго имаше ли от тебе пипано? Как се изчисти толкова много при тебе?
 
Последна промяна:
деноисинг не е ли за изчистване на шума.Аз рендвах сцената която ми прати за 4 часа :40:. Но не ми изписва време за деноисинг.От къде се включва тази опция ?
 
За въпросното Албедо са изписани много неща. Като всичко останало две еднакви мнения няма. Ето ти една да се ориентираш малко.
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения

Един вид искат да кажат че в природата не съществува абсолютно бяло и абсолютно черно ( 255,255,255 и 0,0,0) Но в дифюз колор аз мога да си поставя вместо бял цвят ( 255,255,255) някакъв друг отенък, който да е близък до белия и да не променям албедо. Ако обаче албедо според по горната статия е сума от компонентите reflective, refractive и translucent няма да е много коректно да се заменя цвета в дифюз колора с някакъв друг. Би трябвало да заложи коректен цвят + албедо. Както ти казах из чуждите форуми предложенията са много, в Ю-тюб също колкото видеа толкова и идеи.
Сцената която ми изпрати ми показа грешка при начало на рендъра "error creating file output " за която мислех че става дума по горе.
За пътищата които ти липсват ще добавя скрипт.
В корона в1.7 има вече корона камера. добавил съм две от тях, като на едната от тези камери има отметка за 360* изображение
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения

Добавил съм и environment. Копче 8. В него има HDRI карта
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения

Която се вижда през стъклото на едната врата от лаит микса може да се контролира.
Шумоподтискането се включви от настройките на корона
Трябва да сте регистриран за да виждате прикачените изображения

Цъкаш на падащото меню и избиращ Full Denoising.
За времето на рендване като сравнение рендвал съм го на един компютър с процесор Intel Core I7 4790K 4Ghc + 12gb Ram
 
Благодаря ти от сърце много полезни ми бяха твойте съвети.Също така и за скрипта благодаря.Сега съм пуснал рендер с деноисинг да видим какво ще се получи
 
Back
Горе